Om os
Historien
TMP blev grundlagt med drømmen om at danne de bedste arbejdsforhold for de bedste medarbejdere. En arbejdsplads hvor det forventes, at der grines hver dag og hvor der er en evig duft af kaffe. Dette samtidig med at arbejdet bliver gjort omhyggeligt og præcist. Vi tror på, at ved at skabe de bedste arbejdsforhold, vil dette smitte af på vores kunder i vores tilgang til, hvordan vi møder dem.
Vi tror også på, at dét at deltage i et møde eller en konference er mere end blot arbejde – det er også en mulighed for at udforske og sammensætte nye relationer. Med dette i tankerne sætter vi et individuelt og personligt præg på vores kunder og projekter.
TMP tilbyder professionel assistance til udførelse af resultatorienterede møder. Vi designer, arrangerer og organiserer events, som kongresser, forretningsmæssige begivenheder, messer, seminarer og konferencer. Og det bedste af det hele – vi elsker, hvad vi laver!
Mød holdet bag
Berrit er stifter og ejer af TMP. Efter mere end 20 år i branchen, besluttede hun at samle al sin viden og erfaring til at starte sin egen virksomhed, der beskæftiger sig med at levere traditionelle konference- og mødeløsninger. Nu er det blot krydret med et meget personligt præg.
Med mere end 25 års erfaring inden for hotel og arbejdet med PCO er Mette eminent til at kommunikere med leverandører, deltagere og sponsorer. Hun er ekspert inden for planlægning og afholdelse af konferencer, forhandlinger og sponsoraftaler. Mette er ekstrem detaljeorienteret og selv den mindste ting, er at finde på hendes to-do-list.
Hvem sætter en ære I at gøre regnskaber og fakturering sjovt? Carina gør! Hun er TMPs økonomiansvarlige og medbringer altid godt humør og humor på kontoret. Carina nyder også at være en del af arrangementerne, når disse afholdes. Hvis du har ringet til TMP og blev modtaget af en blød og behagelig stemme, så er det Carina. Dog skal du ikke lade dig snyde af hendes stemme – hun er hurtig som en gazelle. Hendes personlige rekord: pakkede 10 navneskilte på 60 sekunder.